19 februari 2013

4 MAJ STORLOPPIS I HJO-MISSA INTE!

Den 4 maj hos
Marie
i
HJO
kommer
 ÅRETS LOPPIS
att äga rum.
Det har varit succé de andra åren så nu hoppas jag ni bokar in årets och kommer.
Vi är samma gäng som de andra åren.
Mer info kommer när det börjar närma sig..... 
Här är lite bilder från förra året..
Då får jag igen säga TUSEN TACK  för att hälsningar....
Läget ser ut så här hemma hos oss...

5 i familjen
5 är sjuka
Jag har haft 40 graders feber i 4 dagar och fick i söndags halsfluss, så nu är det pencillin som gäller och jag är bättre.
Orken finns inte men den kommer sakta varje dag.

De andra 4 ligger i magsjuka men är på bättring...

Livet som småbarnsföräldrer...

Kram
Sandra

 


12 kommentarer :

  1. Men usch så tråkigt, hoppas du inte åker på magsjuka nu oxå!
    Krya på er nu.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Nää Sandra...det lät tufft !!! Hoppas verkligen att ni kryar på er snart ?

    Jag kommer som ett skott den. 4/5.

    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Har ju missat de andra åren, så nu ska jag boka in den 5 maj på direkten! :)

    SvaraRadera
  4. Gud så härligt med loppis. Älskar att åka runt på sommaren och slinka in på loppisar och fynda.
    Krya på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Era stackare! Krya på er:)

    Jag var på er loppis förra året och kommer i år med!!!!! Längtar redan:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Aji, kära Sandran min!

    Stora bamse-kryapåer kramar till er alla ❤

    Puuuuss...

    SvaraRadera
  7. Åh, hoppas ja kan få med familjen till Hjo den 4 maj och några slantar att handla för :) finns det några andra loppisar runt om hjo som man kanske kan passa på att besöka samtidigt :D /Linda

    SvaraRadera
  8. Såå kul med sommar loppis!!
    Hoppas jag hittar några här omkring i sommar också;)
    Ni får krya på er!!
    Kramis

    SvaraRadera
  9. In this article I will teach you the basics of how
    to have fun learning your chords by playing out of a Fake Book.

    Do not overlook this part of your learning. offers free online piano lessons.


    my web-site piano chords and tabs website
    my website > piano chords amazing love

    SvaraRadera
  10. [url=http://levitranowdirect.com/#bhvnn]buy cheap levitra[/url] - order levitra , http://levitranowdirect.com/#kvdom levitra 40 mg

    SvaraRadera
  11. Synd att jag bor heeeelt fel, såna där loppisar som på bilden hittar man inte i Skåne längre.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra